@twitter / new logotype

Vše má svůj vývoj, ale @elonmusk jde cestou revoluce ve vztahu se změnou loga sociální sítě Twitter. Na jednu stranu má můj obdiv k odvaze přistoupit na tak výraznou změnu, ale v kontextu bussinesu si nemyslím, že je to nejlepší cesta. Ale neznám strategii a koncept E.M. s dalším rozvojem twitteru. Může to být to podstatné pro image značky jít cestou razantní změny, funguje to, protože už teď si to lidi pamatují X.

Jak hodnotím samotné logo / symbol? Lze říct jednoduché, čitelné, ale vizuálně působí negativně. A Proč? Symbol X nebo křížek, zesílená jedna linka jako zákaz… / Barevnost neřeším, černá je ok. Logo nehodnotím jako nadčasové. Pro pozitivní vnímání loga by bylo potřeba mít kampaň k pochopení proč tento symbol.

Jako grafická designérka jsem nakloněna / jak cestě evoluce tak cestě revoluce, ale je potřeba mít dokonale promyšlenou strategii. Zde se můžete podívat jak lze řešit například rebrand značky.

geneze logotypu