- Views 1581
- Likes



Studio Dumbar vytvořilo pro Nizozemsko nové logo v rámci nové širší značky této země. Stejně jako logomark agentury, to znamená, že Nizozemsko zcela upustilo „Holandsko“ ze všech budoucích komunikací a produktů.
Slovní značka kombinuje zkratku země, NL a tulipán, národní květ. „Tulipán je nejznámějším symbolem Nizozemska,“ říká Tom Dorresteijn, strategický ředitel Studio Dumbar. „Ale chtěli jsme se vyhnout zřejmému doslovnému tulipánu, protože symbol je příliš spojen s cestovním ruchem a suvenýry.“ Místo toho tým vytvořil jemnou siluetu okvětních lístků tulipánů mezi písmeny N a L.
Logo je součástí většího projektu identity, na kterém nizozemská vláda pracuje rok a půl. Nová identita má za cíl „posílit náš mezinárodní image před rostoucí mezinárodní konkurencí o pozornost“.
více zde
Ještě doplním, že opět další inspirace pro Českou republiku nebo Česko? Jaké je destinační logo České republiky?
Nejde tak o vizualitu logotypu Nizozemí, ale o přemýšlení.