- Views 0
- Likes 0


Přemýšlela jsem jak ohodnotit nové logo CzechTrade, lze jednoduše napsat, nelíbí se mě,
ale bude asi rozumné to více popsat, proč.
Původní logo bylo nefunkční, tak chápu zadavatele, že chtěl redesign logotypu, což je dobré rozhodnutí.
Bohužel výsledek není reprezentativní tak, jak by si český design/ kreativní odvětví České republiky zasloužilo. Jednoduše logotyp a jeho vizuální styl nereflektuje kvalitní produkty, design atd. co může nabídnou ČR.
Logo v sobě nese element z české vlajky / již hodně vzdáleně. Pro koho je logo určené a kdo logo má rozpoznat?
Písmo není zvolené dobře.
Jaký význam mají zvolené barvy ve vizuálu. Proč fotky jsou tonalitou různorodé a nejsou sjednocené?
Vizuální prvek/element kousek vlajky, který se používá ve vizuálu je trošku málo, ale budiž.
Kontrast co chci sdělit je, že Česko nabízí a vytváří krásný design / kreativní průmysl, ale logo a jeho vizuální styl tomu neodpovídá.
Proč při takových zakázkách není supervize odborné poroty nebo komise?
autor nového loga a vizuálního styl skpublic.cz



zdroj loga a ukázka vizuálních aplikací designportal