Studio Dumbar / nová identita pro Nizozemí / sjednocení názvu! / kvetoucí logo

Důležité je ujednocení názvu / dříve Holland a nyní Netherlands

Studio Dumbar vytvořilo pro Nizozemsko nové logo v rámci nové širší značky této země. Stejně jako logomark agentury, to znamená, že Nizozemsko zcela upustilo „Holandsko“ ze všech budoucích komunikací a produktů.

Slovní značka kombinuje zkratku země, NL a tulipán, národní květ. „Tulipán je nejznámějším symbolem Nizozemska,“ říká Tom Dorresteijn, strategický ředitel Studio Dumbar. „Ale chtěli jsme se vyhnout zřejmému doslovnému tulipánu, protože symbol je příliš spojen s cestovním ruchem a suvenýry.“ Místo toho tým vytvořil jemnou siluetu okvětních lístků tulipánů mezi písmeny N a L.

Logo je součástí většího projektu identity, na kterém nizozemská vláda pracuje rok a půl. Nová identita má za cíl „posílit náš mezinárodní image před rostoucí mezinárodní konkurencí o pozornost“.

více zde

Ještě doplním, že opět další inspirace pro Českou republiku nebo Česko? Jaké je destinační logo České republiky?

Nejde tak o vizualitu logotypu Nizozemí, ale o přemýšlení.